AI preferuje kompleksowe źródła z rozbudowaną strukturą i powiązaniami, co zwiększa ich wiarygodność i uniwersalność
Czy różne natężenie wzmianek brandowych przekłada się bezpośrednio na rozpoznawalność marki w odpowiedziach AI?
Jakie znaczenie ma poradnikowa struktura treści w kontekście widoczności w wyszukiwarkach zasilanych AI
Screaming Frog w najnowszej aktualizacji 22.0 wprowadza możliwość prowadzenia analiz z zakresu semantyki. To szczególnie istotne w dobie AI.
AI Mode to nowy tryb wyszukiwania oparty o AI, który stanowi rozwinięcie AIO. Analiza na podstawie patentu "Search with Stateful Chat"
Stopień skomplikowania treści w branży technologicznej: parametr ARI w kontekście treści blogowych
Shingles w SEO, czyli zależność między występowaniem zapytania kluczowego w Meta Title a jej pozycją w wynikach wyszukiwania Google
Analiza branży medycznej przez Agencję Whites (09.2024) wykazała, że AI Overview faworyzuje komplementarne źródła i unikalne treści
Długość ma znaczenie: Wpływ obszerności treści na widoczność w AI Overview branży budowlanej
Badanie 120+ profesjonalistów ujawnia pozytywne nastawienie do rewolucji AI, z nadzieją na zwiększoną widoczność marki i ruch organiczny