2024-07-09
10 min czytania
Optymizm branży budowlanej wobec AI: Oczekiwania wzrostu ekspozycji marki i ruchu organicznego
Branża: Budowlana
Platforma: AI Overview
Wpływ/Impact: Benchmarking
Problem: Stosunek menedżerów oraz pracowników i właścicieli biznesów on-line do rewolucji AI
Źródło badania: Ankieta Whites “AI wyszukiwarki i chatboty - szanse i zagrożenia dla marek”
Data badania: listopad 2024 r.
Ankieta przeprowadzona wśród ponad 120 menedżerów, właścicieli biznesów oraz specjalistów wskazuje, że respondenci upatrują szansy na rozwój marketingu dzięki rewolucji AI. Szczególnie oczekiwaną korzyścią jest wzrost ekspozycji brandu/marki czy wzrost ruchu organicznego.

Obserwacje:
- Inwestycja w ekspozycję marki i rozbudowę jej widoczności w wyszukiwarkach i chatbotach AI może być odpowiedzią na zmieniające się zachowania użytkowników oraz rewolucję AI
No items found.