2025-01-20
1 min czytania
Dominacja drogerii online w lejku sprzedażowym beauty: Analiza widoczności marek w SearchGPT
Branża: Beauty
Platforma: SearchGPT
Wpływ/Impact: Ekspozycja marki, benchmarking
Problem: Występowanie marek na etapach lejka sprzedażowego w SearchGPT
Źródło badania: Analiza SearchGPT Agencji Whites
Data badania: styczeń 2025 r.
Analiza fraz kluczowych odzwierciedlających wszystkie etapy lejka sprzedażowego, tj. od problemu (sucha skóra) po szukanie najlepszych i najtańszych rozwiązań (promocje na kremy na suchą skórę) w ChacieGPT wskazuje, że największymi konkurentami są drogerie on-line, które zawierają content poradnikowy, strony kategorii oraz produkty.

Obserwacje:
- Liderzy branży wykorzystują własną stronę www., ale też ceneo czy allegro
- Serwisy typu e-commerce inwestują w kompleksowe pokrycie ścieżki użytkownika contentem
- Wizytówki Google Moja Firma stanowią istotne źródło informacji dla ChataGPT